Na kakšne načine oglaševati spletno stran?

Oglaševanje spletne strani

Kljub temu, da je spletna stran digitalen oziroma virtualen proizvod, je ne gre oglaševati nič kaj drugače kot vsako drugo storitev ali izdelek. Lahko se oglašuje v vseh medijih, vendar pa drži, da so nekateri cenejši in tudi bolj primerni od drugih. Nekateri lahko zagotovijo lahko takojšen obisk.

Oglaševanje spletne strani v klasičnih medijih

Radijski, televizijski in tiskani oglasi so precej dragi, zato si jih večina spletnih strani ne privošči, razen če je spletna stran le dodatna marketinška podpora podjetju, ki se sicer ukvarja s prodajo storitev in izdelkov. V tem primeru se v imidž ali produktnem oglasu doda še omemba strani, kjer je na voljo več informacij. Če želite oglaševati spletno stran samo po sebi, pa stari mediji niso najboljši, saj je pot od oglasa do akcije predolga in premalo gotova – ni namreč neposredne poti.

Spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje je zagotovo najboljše. Zakaj? Ker v njem poskrbite za aktivno povezavo, kar pomeni, da je potreben zgolj klik, pa je uporabnik spleta že pri vas in takoj prebira vaše vsebine ali pregleduje vašo ponudbo.

Za oglaševanje spletne strani lahko uporabite različne načine:

1. Objavljate lahko »reklame« na drugih, dobro branih straneh, ki ponujajo neposreden zakup oglasnega prostora. Najbolje je izbrati spletne strani z veliko obiskovalci ter tiste, ki pokrivajo tematike, povezane z vašo stranjo. Če na primer v svoji spletni trgovini prodajate športno obutev, velja izbrati strani, kjer pišejo o teku, fitnesu in podobno. Če imate stran s kuharskimi recepti, izberete strani, ki pišejo o ženskih temah …

2. Oglase lahko objavljate tudi v sistemih, ki združujejo različne založnike spletnih strani, oglase na njihovih spletnih mestih pa razporejajo glede na piškotke, s katerimi se seznanjajo s tem, kaj je posameznemu uporabniku spleta všeč ter ga najbolj zanima – glede na pretekle obiske strani. Najbolj znan je Googlov AdWords, v katerega oddate oblikovan oglas, določite dnevno količino denarja, ki jo želite nameniti za oglaševanje, Google pa nato poskrbi, da se oglasi prikazujejo zainteresiranim uporabnikom. To je ceneje kot prva možnost, hkrati pa imate še zagotovilo, da pride vaš oglas do prave ciljne skupine. Oglas se torej prikazuje tistim, ki jih zanimajo z vašo spletno stranjo povezane vsebine.

3. Uporaba družbenih omrežij je še ena od možnosti. Pri njej je najboljše, da vam za oglaševanje včasih ni potrebno narediti prav nič, saj lahko vsebine pripravljate in objavljate povsem sami, seveda pa je najprej potrebna kakšna sponzorirana (torej plačljiva) objava, da si pridobite dovolj sledilcev. Ne uporabljajte zgolj Facebooka, razmislite tudi o drugih omrežjih.

4. Učinkovit je tudi tako imenovan e-mail marketing, pri katerem o novostih na svoji strani ali novi ponudbi obveščate stranke z neposredno elektronsko pošto. Pri tem je seveda potrebno najprej pridobiti njihove naslove na legalen način – prijaviti se morajo na prejemanje novičk.